Lattjo....

Vill ni ses nåttt kul???

En dtor som gör som den vill....och mattte, dvs jg håller på att bli galen....*S*.....varför??...jo dedn här datorn som jag "ärvtt" av Dniel, en bärbar rackare, gör precis som den vill och intet som jag vill...
Ja ni ser ju hur de blir, visserligen kan de bli  knäppt när jag skriver och specielltt tom jg försöker skriva litte fortare, men nu tar jag de lugnt och fint och ser till atat jag trycker på rättt tangent.....och datorn sksriver ibland dubbla bokstäver ocoh ibland skiter den fullständigt i vilka tangenter jag trycker på......Lattjo liten pryl de här...*S*
De är nog nån sktit i tangentbordett....Daniel ska få kolla när han kommer hit nästa gång....och jag  håller mej till den andra datorn när jag ska blogga :-)

Krarm på er :-)

Kommentarer
Postat av: Jannike

J gr deet... "hi hi"

Krm!

Postat av: Nannis

hihi jag blev lite orolig att du hade fått ett plötsligt dyslexi-anfall men det visade sig vara skit i tangenterna! *skrattar* Du är rolig du! :D Kram!

2008-01-14 @ 08:47:06
URL: http://nannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback