Lite bättre minsann :-)

Ja så är de, idag känns de lite bättre, så jag kanske ska börja ta ner nån lite julpryl, jag vill inte bara ligga i sängen eller soffan hela dan, man blir så himla mosig, eller var de mossig??....*S*

Skickade iväg dottern med momma-taxin strax före 8 i morse och samma taxi blir de efter skolan.... Lyx??...javisst!! :-)
och sen skickar jag henne till Borgvattnet.

När jag piggar på mej ska jag åka och köpa mej en golvlampa, en sån där som lyser uppåt, med dimmer, och med en liten läslampa på, hänger ni med?
Jag vill ha vid soffan så jag kan sitta där och läsa, och framförallt så jag kan börja brodera igen. Jag broderade massor innan jag fick barn, men sen dom kom har jag inte rört ett broderi en gång, men nu känner jag hur de kliar i fingrarna igen. Kollade min broderilåda igår och jag har några påbörjade plus ett gäng helt nya, så jag har de jag gör.

Sen började de klia i några andra fingrar igår också, pusselfingrarna....japp, såna har jag också....och de var längesen jag la nått pussel nu. Har pussel liggande också som jag aldrig lagt, så jag kanske ska plocka fram ett och börja lite smått. Jag köpte en sån där pusselmatta som man kan rulla ihop, för mina pussel kan bli liggande ett tag, eftersom jag helst lägger pussel emd ganska många bitar...*S*

Jaha, för att inte ska skriva så mycket så tycker jag att jag fick till de ganska bra...igen....som vanligt....

Ha en bra dag alla
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jannike

ja du fick till det bra!! Fortsätt kurera dig du!! Trevlig helg! Själv ska jag anordna 7-årskalas i kvarterslokalen - blir spännande att se hur det känns! har alltid haft så pass mycket plats hemma så man kunnat ha kalas där.... men nu är det på gränsen.... beror iofs på hur många som kommer i slutändan!

kram!!

Postat av: Think Twice

Pyssla är kul, var mycket kreativare förr när barnen var små...nu vet jag inte hur det blivit, kommer helt enkelt inte igång....kanske är det datans fel, för där finns så mycket kul att hitta på tänker speciellt på fotoprogrammen!
Men nu blev jag inspireras av dig, när du skrev om pussel
och handarbete..kanske man skulle ta tag i sådant igen!
/Ha det gott

2008-01-11 @ 12:24:50
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Nickan

Hahaha! Vilken härlig kommentar! Typ lång som en blogg! Alltid kul att få kommentarer, så ser man att någon faktiskt har läst det man skrivit! Trevlig helg och krya på dig//Annika

2008-01-11 @ 15:29:43
URL: http://opelnickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback