NEJ NEJ NEJ!!!

2 timmar, sen var de kört för mej, 2 timmar!!!.........jag är rökt......de har barkat åt skogen.....min karaktär är usel... de kokta fläsket är stekt.....jag är en svag människa!!!....*gråter floder*

Vad de är som hänt???
"
Let's dance" har drabbat mej och jag har redan fått 4 favoritpar!!!!!!!

Ja de här är allvarliga saker.....jag har ALDRIG följt vare sej Idol, eller vad de andra nu heter....??.....ni ser själva!
Jag har aldrig följt Big Brother, Baren osv osv......Inte tittat på några bönder som söker fruar........Inte ens de gamla goda Robinsson föll mej på läppen....eller Gundes tjoande i de där forten-programmet.....jag är en usel dokusåpa-tittare.....och usel tittare av "kändisar-gör-roliga-saker-dom-inte-är-vana-vid-för-att-underhålla-oss-tittare-program, .tills idag......tills för dryga 2 timmar sen.....

OCH JAG HAR REDAN 4 FAVORITPAR!!!!

Men.....*försöker lugna mej själv*.....nästa fredagnatt jobbar jag, alltså kan jag inte titta då....då kanske de avtar på en gång....jag kanske glömmer reprisen.....

MEN jag vill ju se Dilba, Toni, Tina och Karl-Petter (den förbannade bonden) sopa banan med dom andra, och så småningom vill jag välja ETT favoritpar.....

Är de kört för mej nu???..... :-)


Kommentarer
Postat av: Jannike

Menar du att du inte ens följde "Allt för byn???"..... fy på sig;-)

Kram!! Jag gillar Bonde jag, bara för att han är han........ sen är han ju inte alltför ful, han som dansar med supervackra Carin da Silva.. han med de muskliga ramarna.... från "Bygglov".... ohh....

Postat av: Ulla

Välkommen in i klubben *L*!

2008-01-13 @ 07:15:57
Postat av: sanna panna

amen de va väl inte så farligt?
ja trodde du hade BÖRJA rökt ja hahahahahahaha

2008-01-13 @ 09:42:42
URL: http://raskan99.blogg.se
Postat av: Emma

Haha.. Marie, Marie.. *Skakar på huve* Själv är jag inte i sånt ja heller, men jag håller på Tony. För vi maras och kullor vi står upp för varandra! Så heja Tony, heja Tony!!! XD

2008-01-14 @ 18:06:46
Postat av: Anonym

Jag rättar mitt förra inlägg efter flera stavfel! XD

Haha.. Marie, Marie.. *Skakar på huve* Själv är jag inte insatt i sånt ja heller, men jag håller på Tony. För vi masar och kullor vi står upp för varandra! Så heja Tony, heja Tony!!! XD

2008-01-14 @ 18:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback