Peppar, peppar.....

.....i dubbel bemärkelse :-)

Amanda mår bra idag, har ätit lite skorpor och druckit lite saft.....inte mått illa nått mer eller spytt....peppar, peppar.
Nu ligger hon i soffan och tittar på barnkanalen.

image266

Jag och sonen har stoppat i oss vitpepparkorn idag också....peppar, peppar alltså :-)


Och jag måste bara säga att nu är de väder som jag tycker om.....de är ca 5 grader kallt och snön ligger säker.... varför jag vill ha snö??....jamen de är ju vinter!! :-)

Men lite vår vill jag ha hos mej iallafall, så jag köpte dessa till mej själv.....jag älskar tulpaner, vet inte varför, jag bara gör de :-)

image267

Kram


Kommentarer
Postat av: sanna panna

du? de va bra spridning på dina tullisar hihi..
näää inge magsjuka.....jihaaaa

Postat av: Marie

Jag älskar tulpaner! De är såååå vackra!
Inte kul med spy-sjuka! Hoppas att ni andra klarar er!
Varsågod för tipset, länken är utmärkt för sommarsemester !

Jag önskar dig en trevlig tisdagskväll!
Ha det gott!
Kram kram Marie

2008-01-22 @ 17:56:16
URL: http://marie2u.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback