Skurk.....

Japp, jag visste de, jag blev sjuk....fast de är baske mej inte likt mej, jag brukar inte bli smittad när nån är förkyld, men nu kunde jag tydligen inte stå emot, och inte nog med de, Emil kändes varm idag igen så han är hemma med mej.

Kände mej som en skurk i morse, jag hade ringt och talat om på jobbet att jag inte kommer på nått jobb i natt, känns inte riktigt rätt att stå och hosta och snora på dom stackars gamlingarna, men jag var ju tvungen att få upp Amanda till skolan, gissa om jag tittade mej omkring både en och två gånger för att se om jag såg nån arbetskamrat.....*S*....man vet ju hur snacket kan gå, men vadå, jag måste ju fixa så Amanda kan komma till skolan....

Har iallafall flirtat med min mamma,så hon och hennes karl ska agera skolskjuts i eftermiddag så jag slipper ge mej ut igen.....så himla snällt eller hur?

Nej nu blir de lite lunch och sen ryggläge igen.

Kram på er.....på lite avstånd så ni inte blir smittade :-)

Kommentarer
Postat av: carina

Hej på dej vännen! Krya på dej kram ifrån mej.

2008-01-09 @ 17:34:47
Postat av: Ulla

Jag åkte oxå på en förkylning, men den satte sig som en kraftig stafylokockinfektion i ögonen istället. Krya på dig!

2008-01-09 @ 18:39:04
Postat av: Nannis

Äsch då, inte behöver du hålla dig undan i skogen för det ;) Men promisar i skogen är bra det med, och det vet jag att du gör året runt du med så ;)
Krya på förkylningen nu! *kramis*

Postat av: Nannis... igen!

Stugun ja, ja precis där *skrattar* Stället mysigt vet jag inte, men sällskapet var i af ;) Det finns en salladsbar i "centrum" också, som ryktas vara bra ;)

2008-01-09 @ 19:43:02
URL: http://nannis.blogg.se
Postat av: Peter

Krya på sig nu! *ler*
Hälsningar från Stålmannen! haha

2008-01-10 @ 09:46:51
Postat av: Doris

Kram till dig aaa..
Sköt om dig och krya på dig..

2008-01-10 @ 10:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback