...suck..

Så där ja, nu har jag påbörjat min långledighet, så skönt!!
Och i eftermiddag kom barna hit......och vad händer??.......
Efter kvällsfikat så säger Amanda:
-Jag mår illa.......sen spyr hon.
Men sen var hon pigg och inget mera hände, men hon ska vara hemma från skolan iallafall, jag chansar inte, och jag är ju ändå hemma.
Japp, de är en bra början på barnveckan.....

Nu sover dom båda gott iallafall, och jag har stoppat i mej och Emil vitpepparkorn och så håller jag  tummarna att de inte blir nått mera av de där....

Kram och hej
och Tack gode gud för sprit........ja jag menar naturligtvis  handsprit... :-)

Kommentarer
Postat av: Jannike

Lattjo... inte.... fy sjutton, alltså, magsjuka är bland det värsta som finns... Håller tummarna för att det INTE är det.... fortsätt ni med att äta vitpeppar och dricka, nej, jag menar, tvätta er med handsprit!!!

Kram!!

Postat av: Nannis

Huvva, magsjuka är väl det värsta... =(
Krya på er! kram

2008-01-22 @ 09:29:43
URL: http://nannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback