Tänt vare här!!!

Från....

image264

...till...

image265

...på 29 minuter...

De skulle ha gått fortare men de blev ett litet misslyckande mitt i alltihop, stängerna liksom vred sej runt varann så jag var tvungen att lossa muttrarna under foten och börja om och lirka, och dra de 2 muttrarna varannan gång och mesa på....annars hade jag varit klar långt tidigare.

Nå vad är de man säger....."Bra kvinna reder sej själv" :-)
Nu ska här broderas!!

Tack Daniel för den jätte fina födelsedagspresenten...Puss!

..och Kram till er andra :-)

Kommentarer
Postat av: Ulla

Bara 29 minuter. Imponerad. Det hade jag fixat. Inte. Jag hatar bruksanvisningar.

2008-01-14 @ 21:02:14
Postat av: Jannike

Otroligt - imponerad!!!

Postat av: En vän....

Verkligen imponerande...och den ser ju tom ut att fungera. *L*
Jag undrar hur du fick hem lampan egentligen, för du har väl ingen fungerande bil????

2008-01-22 @ 12:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback