Tatuering...

Sitter och kollar runt på nätet efter fina tatueringar, jag fick ju presentkort när jag fyllde år, ett bidrag till en ny tatuering, så nu måste jag ju hitta nått som passar mej.
Jag är väldigt kräsen, de ska inte vara nått som alla andra har och de ska verkligen kännas helt rätt, för de är ju ändå nått jag ska leva med i resten av mitt liv.

En fundering är en Lotusblomma....

image269

Hittade på ett ställe på nätet där de står så här "Hur djupt ner vi än befinner oss i mörker, kan vi alla söka oss upp mot ljuset och slå ut lika kraftfulla, vackra och rena som en lotusblomma"

Kram


Kommentarer
Postat av: Doris

Lotusblomma är ju såå fin och den doftar så gott.
En trevlig blomma som skulle passa dig Marie..
Kram

2008-01-25 @ 12:05:30
Postat av: Nannis

Ja visst är dom bra Evergrey, jag har varit såld på dom i många år nu *s* Men kom mig inte iväg igår, det ville sig inte riktigt *trist*
en lotusblomma har jag en kompis som har tatuerad på sin arm - dom är fina :)
Ha det gott, kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback