Uppdatering....

Ja de borde väl vara på sin plats för de.....de var ju ett tag sen sist... :-)
...så var var jag??....jo just ja, min födelsedag :-)


Den avlöpte på ett lugnt och fint sätt, de damp in lite SMS under dan, små gratulationer från nära och kära, och lite telefonsamtal också.

På dan promenerade jag, Pia och barna igenom Vansbro....iallafall de centrala delarna....och de tar ju inte allt för lång tid...men vi var in på godisaffären med stort G, och på fiket, och så tittade vi in på några små affärer också. Bla på blomsterhandeln där jag inte kunde förstå varför jag fick små irriterande blickar av Pia, jag fattade väl inte att hon ville bli av med mej....*S*

Hon hjälpte barnen att köpa blommor till mej från dom, 2 röda fina rosor :-)


När Daniel kommit hem blev de middag, med mat som jag önskat mej, Ölkorvsgryta, som är bara sååååå god, sen blev de tårta, 2 st, ensom Emma gjort och en som Linnea gjort...och för att vara diplomatisk så säger jag att båda var lika goda.....fast i själva verkat så var dom....just de....lika goda, men på olika sätt :-)


Och så fick jag lite presenter också, av Emma fick jag en jätte fin klocka och ett halsband med ett stort hjärta som man kan öppna.....ska ha foton på mina barn där....av Linnea fick jag en tekopp, en tekula och te....perfekt för en tedrickare som jag :-)

Av Pia, och hennes famlj och min bästa barndomsvän Magda, och hennes familj och Pias syster Petra fick jag presentkort, ett bidrag till en ny tatuering.

Av Daniel fick jag en stor blomma, en ??-blomma.....tror de var nått med flamingo....jag är inte bra på sånt där, men jag har ju Pia som är expert på området, florist och allt :-)...och så ska jag få välja en golvlampa till mitt vardagsrum, jag vill börja bridera igen, men har ingen bra lampa så de ska jag få av Daniel.

Av min mamma och hennes man fick jag pengar, bidrag till massage eller SPA-besök.....:-)

Ja de var en lyckad födelsedag, och de bästa av allt.....jag känner mej faktiskt inte ett dugg äldre... :-)

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback