Uppdatering...forts.

Efter besöket på Tomteland så åkte vi hem och vilade upp oss lite för på kvällen skulle de bli middag och gäster...
3 av Daniels kompisar, Erik x2 och en Lars.... :-)
Vi åt jätte god mat, kött med pepparsås och pressad potatis, så mumsigt.....synd bara att Daniel envisas med att man ska äta sparris till också.....(tur de finns andra som vill ha mer än sina egna)

Den kvällen skrattade vi så jag fick magknip......dom är inte kloka på en fläck nån av dom där kompisarna....vi avhandlade diverse saker, de var allt från Taekwondo.....visste inte att de stavades så.....tights, och gå ner i spagat, till slalombackar, Afterski och uppblåsbara....traktorslangar.....*S*
Men som alltid så är de ingen idé att ens försöka återberätta de här, för ingen skulle nog förstå de roliga med de hela, utom vi som var där....
Men som sagt....roligt hade vi....ända fram till mitt i natten....

Jag uppvaktades lite den här kvällen också, fick blommor och en karta över Vansbro och en överstrykningspenna, så jag ska kunna markera på kartan om jag hittar nått intressant.. :-)
Goa grabbar de där :-)

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback