Borde sova...

...men här sitter jag, men ingen fara på taket, jag är kvar i sängen iallafall så jag kan bara lägga mej ner och knoppa en stund till om jag vill.

Japp, de blev rekord igår igen, helt otroligt för de trodde inte jag, de var liksom inte lika trångt på dansgolvet där Jannez och Perikles spelade som de var i fjol, kan ju kanske bero på att dom byggt ut dansbanan sen i fjol med 250kvm, bra gjort tycker jag.
Igår var de bästa kvällen hittills, trots spöregn emellanåt, men va gör de när man får dansa en massa och bugga järnet till såna bra orkestrar, var in och kollade på de andra banorna men de var inget för mej, där var de trångt och hemskt...och så mycket stökigare....förstår inte varför de ska bli de bara för att danspubliken blir äldre, för så är de verkligen, de visar mycket mindre hänsyn.

Jag och Pia åkte till Malung redan på eftermiddan och tittade på uppträdanden i Grönlandsparken, Jannez och Perikles var där och spelade, OCH Sten och Stanley......ska lägga in foton sen, men jag tror kameran är kvar i bilen. :-) vilket ös de var i Parken!
Sedan åt vi där också, sån där typisk öltälts-meny, men gott.....och så åkte vill till goda vänner och lånade deras husvagn till ett litet klädombyte innan dansen. :-)

Nu har de "nya" gästerna kommit också, så nu får vi sällskap till och från danserna några kvällar, jätte kul!

Och apropå de så kom dom in nu, frukost sugna så de är väl lika bra att masa sej upp.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback