Bröstsnack...

...blir de nu....
Och för att ni inte ska bli förvirrade så tar jag de från början.... För ganska längesen så fick jag ont i vänster bröst, och när de gäller ens bröst så blir man lätt lite hispig om de är nått som inte känns bra, iallafall jag blir de. Nåja, de gick ganska lång tid och den där ömheten kom och gick, men till slut sa Daniel åt mej att ringa Hälsocentralen så jag skulle slippa oroa mej.....klok kille!!

Jag fick till slut komma till doktorn på HC, och hon kände och klämde och tittade, och sa att inget tyder på cencer, men för att jag skulle bli lugn så skulle jag få en remiss på mammografi, klok doktor de där :-)
Så i förra veckan var jag på mammografin, en annorlunda upplevelse i sej, visste inte att mina bröst kunde bli så platta....

Och så idag hade jag tid hos läkarn på sjukhuset och skulle få veta resultatet av "fotograferingen", de visade sej att bilderna inte visade nått konstigt, fel eller annorlunda alls, så skönt att höra. Sen klämde, kände och tittade han också, och när han kom till området jag varit öm så sa jag att de ömmade nu också. De kan vara körtelplattan....hmm?....sa han, men han tog iallafall någa prover som jag ska få svar på om några veckor.

Men som han, och också läkarn på HC sa, Cancer gör inte ont......så de är nog en sån där körtelplatta, eller så kunde de bara vara fett också så han......där också, sa jag.....

Men de är skönt att få de kollat så kan jag släppa de sen......för även om jag inte tänker på de varje dag så poppar de upp i huvet emellanåt.

Så de var mina första timmar på semestern.....
tröstade mej med att shoppa lite efteråt, för jag är jätte öm där han tog proverna, han körde ju in en nål och bökade runt....som jag sett dom gör när dom fettsuger magar tex, fast de här var i mycket mindre skala.....men de ömmar iallafall.
De blev iallafall 3 par söta ankel sockar och ett par jeansshorts som tröst.... :-)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

SOCKOR!!! S

2008-07-07 @ 17:27:19
Postat av: Nickan

Ops jag missade bilden kolla min sida igen!

Postat av: Jannike

Åh VAD SKÖNT!!!! ... att det gått bra... förstår att du tänkt en del....



Jag har nominerat dig på min blogg!!!



Kram och ha en skön semester!!!

2008-07-07 @ 18:39:58
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: sanna panna

klart de inte va cencer,,,,öh cancer...som de stavas allså....

:)

VI HAR SEMESTER gumman....jihaaaa..

2008-07-08 @ 09:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback