Dansfunderingar...

Ja jag fortsätter väl berätta vad som händer här nere, eller uppe om nån mot förmodan skulle läsa som bor söderut..:-)
Igår var en "Vandringskväll", dvs jag vandrade mellan dansbanorna, kunde inte riktigt bestämma mej var jag skulle hålla till, de var liksom inget dansband som riktigt föll mej på läppen, men jag provade dansa till dom iallafall, ja tom till Lasse Stefans, och de är inget att skryta med tycker jag.

Tänk jag kan inte förstå vad folk ser hos dom, och jag kan absolut inte se vad kvinnor ser hos Olle, deras sångare för er som inte är insatta, men smaken är som baken...*S*
Men iallafall, Lasse Stefans har blivit tillsagda att INTE skjuta ut en massa serpentiner och skit över golvet, så vad gör dom???....golvet såg ut som en soptipp när vi gick förbi på hemvägen.....sen spelar dom så högt så de verkar vara värsta konserten.....kan ju kanske bero på att dom som står där och hoppar framför scen......ja dom gör verkligen de.....är smått döva, för de blir man ju med åren....*S*
En annan sak som fashinerar mej är att kvinnors armbågar måste bli vassare med åren, iallafall så känns de så....

Nåja, jag dansade lite iallafall, men som sagt, en "vandringskväll" var de, men ikväll blir de annat, hoppas jag....för ikväll är de många bra band.....fast då blir väl problemet VILKEN bana man ska välja av den anledningen... :-)

De börjar nästan känns som om man e hemma också.....de kommer fler och fler från stora staden Östersund med omnejd hit. :-)

Nej, nu e de frukost!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Nickan

Full fart på dansbandsveckan ser jag! Var det där Patriks Combo var i fjol och imiterade Olle i Lasse Stefanz? De är roliga tycker jag! Ha dè


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback