En natt kvar!!

Precis!!....En natt kvar, sen är de semester.....semester med stort S.....de var längesen jag längtade så mycket till semestern, de ska bli så skönt.....och visst hoppas jag på fint väder, men blir de inte de så gör vi väl de bästa av den ändå, bara jag får vara ledig......säger hon som har 9 dagars ledigt med jämna mellanrum...*S*

Jag och barna åker till Dalarna på tisdagmorgon, och för att starta semestern på lite annorlunda sätt så ska vi inte ta bussen den här gången, nej vi tar
Inlandsbanan, kan säga att barna blev jätte glada, speciellt Emil som aldrig åkt tåg förut. Igår hade han fått åka färja för första gången också, Kent hade tagit en liten omväg hem ifrån farfars så de blev 2 färjeturer. Tänk va barn kan vara nöjda med lite :-)

Jobbet förresten, jag undrar om de är nått straff för att jag snart ska gå på semester, men de 2 senaste nätterna har varit de jobbigaste på länge. Visst, de har inte varit så stressigt att jag blivit jätte sen, men de har gått runt precis hela tiden, har inte hunnit sätta ner rumpan många minuter inte.....eller jo, jag åker ju mycket bil, men ni fattar vad jag menar. :-)

Jag har förresten funderat om lite vad de gäller mina möbler i sovrummet, jag tror jag ska leta reda på nån gammal spegelbyrå och måla vit, de är iallafall senaste funderingen. Och apropå möbler så har hyllan flyttat nu, så nu ser jag fram emot när Daniel kommer så jag kan få hjälp att flytta ut Jämtlandsskåpet.
Ja som sagt, många funderingar är de...

Nu ska jag ta och dammsuga bort dammet som tittade fram nu när hyllan är borta.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hej Marie!!



Hoppas du får en härlig semester!!! Oavsett sol eller ej...



Kramar från grannen

Postat av: Nickan

Du har fått en utmärkelse av mig! Kolla min sida! Trevlig semester!//Annika

2008-07-07 @ 11:06:05
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: carina

Hej vännen! Var rädd om dej nu ock sköt om dej.Njut av dina semester veckor. Kramizz.

2008-07-07 @ 16:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback