Hemma och vänt...

Ja de är väl ungefär vad jag gjort, känns de som, kom hem i söndags och i morgon, torsdag åker jag igen, varför sitta här i lägenheten och häcka när jag kan åka till Vansbro och häcka där? :-)

Så imorgon hoppas jag på vackert väder där nere för isåfall hämtar han mej på motorcykeln när jag kommer till Mora med bussen, så jag kan få mej en efterlängtad åktur, och den är verkligen efterlängtad. Och så ska vi fira.....att jag fått tillbaka provresultatet och de var negativt.....alltså ingen cancer.....bara vanlig bröstvävnad och lite fett...*S*....så himla skönt, för nu behöver jag inte grubbla på de längre :-)

Idag skjutsade jag barna till farfars hus, ja deras pappa och familjen är redan där, och den sötaste lilla hundvalp jag sett.....ja visst, dom har skaffat hund.....Hur var de Kent sa?.....Barn, radhus, Volvo och nu hund.....inte nått som fattas nu va??...*S*
Iallafall så kände jag knappt igen mej när jag kom upp, där sitter de inte fast minsann, de har röjts både ute och inne, och de har blivit jätte fint, ska väl skynda mej att ta reda på de jag vill ha hit till lägenheten och sen ska en del på loppis och så ska massor slängas, mycket saker är de.

Har känt mej för nu, och jag kommer inte att vara där uppe så mycket, visst, de är jätte mysigt där och ligger otroligt fint, men de känns ändå inte riktigt rätt, så jag låter andra halvan av barnas familj vara där och fixa och dona, nästan helt ostört...(fast lite vill jag allt säga till om....*S*)...för dom har mera lust och ork att hålla på....själv så rymmer jag till Dalarna när jag är ledig.....de är MITT paradis de :-)
Men jag är så glad att dom vill pyssla och dona där, för de är ju en investering till barna.

Nej, dags att packa lite.....och nu snackar vi lite, för jag ska ju bara ta med en ryggsäck, svårt med annat på en MC....*S*
Storkramen till er!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Låter inte helt fel heller.. att åka MC menar jag!



Kram!!

Postat av: Peter

Länge sen jag var hit nu. Dags att lämna en liten textremsa innan jag blir bortglömd.

Tog en liten stund att hinna igenom alla inlägg jag missat men det var det värt.

Önskar dig en skön och avkopplande tid nu nere i Dalaland.

ha det bra...och du...kör försiktigt!

//P

2008-07-24 @ 11:47:37
Postat av: Nickan

Låter härligt! Nu kommer sommaren! Dalarna kommer att invaderas nu, iallafall Rättvik med omnejd! Ha dè

2008-07-24 @ 11:50:17
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Nannis

skönt att provet var negativt! Grattis, eller vad säger man?



Avis på dig som får åka hoj... ynka Vill jag med... ;)



Ha det gott nu!!

2008-07-24 @ 20:03:46
Postat av: raskan

fan varu flänger runt ena veckan ere dans o andra hemma o nu inte hemma...VART ERU hahahahahaha...



grodan...

2008-07-25 @ 08:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback