Jo men visst....

...vädret var toppen igår så jag fick åka MC hem......alltså, jag är som gjord för att åka MC, jag bara sitter där som en kung, förlåt drottning, och njuter....och inte vet jag om de beror på hjälmen är trång, men jag har ett fånigt leende över hela ansiktet när jag åker....tur ingen ser mej, de är såååå härligt!!

Som sagt, vädret är underbart, fast egentligen lite för varmt för mej, de blir ju inte ens svalare på natten, inomhus alltså, där man ska sova....men är de sommar så är de. Men jag tror jag skulle njuta lite mera av värmen om jag inte var så snorig, åkte ju på en förkylning efter Malung, och just nu innebär de täppt näsa...men de var de värt :-)

Idag har vi varit till Falun en sväng, jag hittade 2 sängskåp på Blocket som jag absolut ville ha, jag hade råkat se dom på Indiska hemma i stan, och var in och kollade, men jag tyckte att 995kr/st var lite för mycket för min plånbok, men nu var de en tjej som sålde sina 2 skåp för 1000kr/par, så jag slog till.....dom är så fina och kommer att passa perfekt i mitt sovrum.

Här är de, fast i vitt då...



Förresten, semester??....ja de ska väl föreställa semester de jag har.....MEN inte får man ligga på latsidan här inte, igår var de målning som gällde.....ojojoj, va Daniel är skyldig mej...*S*

Kram

Kommentarer
Postat av: Jannike

Vilka snygga!!!! Ja, det gäller att inte ha för bråttom.... då kan man ha tur å hitta det man vill ha till bättre pris!



Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback