Kallt vatten.....såååå skööönt!!

Jag sitter med fötterna i en balja med iskallt vatten just nu, och de gör så gott kan jag säga.....och då kan man kanske undra varför, jo när man är ute och går mest hela dan, och de är så här varmt väder så blir fötterna slitna, och då behöver dom svalka.

Började mitt på dan med en liten promenad ner till Torvalla By, vidare till Odensala sportfält, eller vad de heter, och kollade lite på fotboll, sen upp till Torvalla Centrum och var in till chefen, och sen hem igen.....
Förresten, från Sportfältet till Centrum tog jag en liten genväg genom skogen......*ASG*.....insåg efter ett tag att de definitivt INTE var en genväg.....och jag måste ha följt den absolut mest krokiga stig, de kom jag på när jag stötte på samma dam 2 ggr, hon gick på en annan stig......och hon hade rullator!!!!

Nåja, sen var jag inte hemma så länge förrän jag kom på att jag måste ner på banken, och när de ärendet var klart tog jag bussen till Sportfältet igen och kollade några timmar......sen promenerade jag hem igen.....och nu tog jag gång- och cykelvägen för att vara på den säkra sidan.....man gör inte om samma misstag 2 ggr, iallafall inte på samma dag.

Så därför sitter jag med fossingarna i kallt vatten och mår så gott.....och de gör dom också :-)

Kram


Kommentarer
Postat av: Jannike

Usch, vad jobbigt, du;-)... men tanten med rullatorn var roligt!!



Kram i sommarvärmen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback