Nått nytt under solen??

Näe, de är de väl egentligen inte....vi dansar och sliter ut oss på nätterna, precis som vanligt, fast till andra dansband. Igår blev de inget rekord, men de var ändå 5900 personer där.....fatta va folk!!...*S*
De var som en hemifrån, som jag dansa med, sagt när nån han pratat med i telefon frågat hur de var här, att "de går inte att beskriva, de måste upplevas", och så är de.
Och fler hemifrån dyker upp för varje kväll....på gott och ont......lite skönt är de att vara anonym också :-)

Och nu är de bara 2 kvällar kvar, dom längsta, för nu håller de på mellan kl 20-02, så vi får en extra timme på oss att bli svettiga, trötta, få ont i fötter och ben, bli ännu svettigare och undra vad i hela friden man utsätter sej för. Minns förra året på lördan, jag stod mest och undra vad jag gjorde där, mina fötter ömmade, min rygg var trött och mina ben kändes som trästockar, och jag orkade knappt dansa, MEN de är klart jag skulle bugga när nån bjöd upp, då gick man på ren vilja ska jag säga.....fast jag undrar om jag inte låg nån halvtakt efter musiken hela tiden.....men skam den som ger sej...*S*

Nu är de bara jag och Pia kvar här i Vansbro också, våra andra gäster drog igår pga......ja de kan man fråga sej....vi hade kanske varit taskiga mot dom....*S*....närå, dom hade nog sina skäl. ;-)

Och ikväll ska vi grilla, Daniels kompisar kommer hit så ikväll är de inte bara dansmusklerna som ska få sitt, nej ikväll kommer skrattmusklerna att få träna, för så är de alltid när L är i närheten, han är inte klok på en fläck!...*S*

Förresten, glömde ju skriva att jag var på Bana 5 igår också, de är Öltältet vi pratar om, eller tält och tält, ölstuga kanske de ska kallas.....strunt samma, jag var där iallafall, och köpte en drink., eller jag och jag, Pia köpte en drink åt mej.....gissar att de inte är så ofta han i baren behöver göra såna avancerade drinkar som jag ville ha, nämligen en utan alkohol. :-)

Nu känns de som om de är frukost dags.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback