Nu så....

...är de igång, Dansbandsveckan, och vi har varit på första danskvällen. De var inte så mycket folk tycker jag, bara nått på 2800 personer, men de var ändå rekord mot söndan i fjol, med 5 personer!!......de var jag och Pia och 3 till då, för vi var inte där i fjol...*S*
Ja visst, Pia pigga på sej så pass att hon kom ner, Jippie!!!! :-)
Så igår åkte jag och Daniel och barna till Sveg och där mötte vi barnas pappa med familj och Pia, så vi bytte bort 2 barn mot en Pia. :-)

Dansade inte så jätte mycket igår tyckte jag, vi gick mest och kollade på de olika dansbanorna, men när jag tänkte efter i morse så hade jag faktiskt dansat en hel del iallafall....fast inte så mycket så jag har ont nånstans...än....

De är fantastiskt iallafall va folk de är hemifrån här nere nu, och fler är på väg, de är nästan som att vara på en dans hemmavid, fast med lite mera folk....

Nu ska jag klä på mej och ta och gå ut en sväng och titta på Daniel som ska börja bygga trappor till verandan, och senare idag blir de fika, innan de bär av till Malung igen för lite mera dans.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inga som helst kommentarer från mig. Det kunde vara roligt att skriva något fyndigt men det e som stopp i kolan. Även efter kikat på några "kul" sidor så lyckas jag inte själa en enda liten vits. Bilder finns det ju ochså en hel massa och vissa minnes bilder från dagarna som varit. Kanske kommer något skojigt fram eftersom en knattrar på med tangenterna......... tap tap tap----- elller äre det tapp tapp tapp----- ja ingen som vet....

kommer inte fram jo nu e jag framme vid PUNKT!

2008-07-14 @ 22:55:26
Postat av: raskan

Fan vad ja leta efter dej när dom visa på aktuellt igår dansbandsveckan men icke ja såg dej MÅSTE du gömma dej bara för att TV e på plats??....

om det blir mer sändningar så förväntar ja mej att du är framme o säger några ord svettig o glad hahahahahahaha....

2008-07-15 @ 10:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback