Sladdlös....

Tänkte ta en bild och visa röran på min säng, röran som ska ner i div ryggsäckar och väskor.....men jag har ju ryckt ur sladden och packat ner den, så jag inte glömmer den igen, så de blir inga bildbevis.

Och inte borde jag sitta här heller, jag borde försöka få ner röra dit de ska......eller sova och ta röran imorgon för jag vet hur jag är, jag ligger och funderar innan jag somnar och kommer på mer jag ska ha med, eller barna, och så måste jag skriva upp de.....så block och penna bredvid sängen blir de.

Så här virrig brukar jag inte vara, men när jag ska packa kläder och grejs till mej för 7 kvällars dansande (jodå, han har tvättmaskin men man kanske vill ha lite ombyte), och till minst 1 veckas "vardagsliv" och så till 2 barn, då körde de ihop sej, vilken tur de inte är vinter!!!....*S*

Och så vet jag ju inte vad de blir för väder imorgon, så jag kan ju inte packa ner ev reskläder.....nej som sagt, så här virrig brukar jag inte vara...*S*

Nej mina vänner, nu stänger jag ner den här datorn, och nu får den vila i drygt 2 veckor, MEN tro inte ni slipper mej, ånä, de ska bloggas från Vansbro också.

Många kramar till er
Förresten, jag har blivit nominerad av några Bloggvänner, och tydligen ska jag nominera 7 bloggar jag läser och gillar, men jag återkommer till de en annan dag, så don't worry, jag har inte glömt er. :-)

Kommentarer
Postat av: Doris

Ha en JÄTTESKÖN semester,,

Kram..

2008-07-08 @ 09:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback