Slut....

ja nu är de slut, och faktiskt var de med vemod jag gick ut genom grindarna igår från Orrskogen, dansstället heter så, de har varit en toppenvecka, med mycket dans och annat skoj, och de känns trist att åka hem till vardagen igen, fast de blir bara för några dagar, för på torsdag åker jag hit igen och då hoppas jag på vackert väder och MC-turer, så än är de väl inte riktigt vardag.

Glömde berätta hur eftermiddan med grillning i goda vänners lag gick....och de kan jag säga, skrattmusklerna fick verkligen sitt, periodvis så skratta jag så tårarna sprutade, och gud så härligt de är....tyvärr kan jag inte återberätta de vi avhandlade för ingen annan skulle förstå skämten, för de är så interna, så sjuka och så långsökta så ingen skulle hänga med......älskar såna där stunder. Två av Daniels kompisar är var och en lite galna, och tillsammans blir dom mer än dubbelt så tokiga, underbara människor.

De 2 sista danskvällarna var riktigt, riktigt roliga, mycket dans och trevligt sällskap.....kan de bli bättre?....enda nackdelen var att Zlips inte spelade igår pga sjukdom, saknade dom.

Vet ni en sak förresten, nej de kan ni ju inte veta, men jag har hängt lite på bana 5 också i år, de är ett annat namn på baren......bartendrarna fick prova på att göra lite alkoholfria drinkar, och dom kunde de. :-)

Nu väntar jag och Pia på vår skjuts hem, vi slipper åka buss och de är skönt faktiskt, men som sagt, de är trist att åka hem, jag har varit här i 2 veckor nu, och skulle kunna stanna lika länge till......eller faktiskt resten av mitt liv....

Kram

Kommentarer
Postat av: Nickan

Kanske blir det en flytt så småningom? Det är ju inte världslångt och ditt yrke finns väl i Dalarna åxå! Barnen blir också äldre! En av fröknarna på Mitt barnsdagis flyttade till Mora för 1 år sedan och kärleken! Var Combokillarna där hela helgen? Uppträdde de? Gillar dem jag! Ha dè

Postat av: Jannike

Ja.. det kanske blir en dalkulla av dig med;-)



Kram!

2008-07-20 @ 20:28:30
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback