Utmaning....

Jag har blivit utmanad av Nickan och här kommer mina svar...


Tre saker jag gör när jag vaknar:

- toalettbesök

- äter frukost

- matar marsvin och fiskar


Tre saker jag måste ha under dagen:

- Mat

- Kontakt med Daniel

- En dos av dator


Tre personlighetsdrag från mig:

- Snäll

- Omtänksam

- Glad, oftast :-)


Tre saker jag gärna ägnar mig åt:

- Leva livet
- Familjen

- Dansa


Tre saker jag är rädd för:

- Att det ska hända familjen något.

- Att inte få se barna växa upp.

- Att såra nån, omedvetet alltså....

Något jag drömmer om:

- Att leva lycklig i alla mina dar. :-)

- Att ta MC kort

- Att kunna göra precis de jag vill, oberoende av pengar, tid och annat....så de får nog förbli en dröm. :-)


Tre personer jag utmanar:

Jannike

Nannis
sen skulle jag utmana Raskan, men de var ju gjort redan.....:-)


Kommentarer
Postat av: Nickan

Japp, då vet jag lite mer om dig kul! Ha dè


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback