Va e de här??

Jag kan inte sova, vakna kl 6 och sen var de kört!!.....jag som verkligen borde behöva sova tycker jag, visserligen somna jag redan vid halv 11 igår, men ändå....
Så nu har jag suttit och läst de jag skrev i fjol angående Dansbandsveckan.....och jag verkar ha haft jäkligt skoj då också...*S*

Och så träffade jag ju Daniel för första gången då. :-)
Tänk de har gått ett år sen vi träffades första gången, fattar inte va tiden går fort, och vet ni.....i lördags fick jag rosor av honom, för att fira ett år, visst är han go?! .....Pia blev lite besviken för hon tyckte att hon också skulle ha fått nått som också "stått ut" i ett år...*S*

Apropå Pia, hon och Ida stannade hos oss igår och blir några dagar, så barna kan få träffas lite, och jag och Pia kan få köra en långsam avvänjning efter att ha umgåtts så intensivt i en vecka....de kan va säkrast så annars kanske vi får abstinens...*S*
Så nu hoppas vi på fint väder så vi kan hitta på nått med barna......eller vi och vi....just nu är de mest bara jag som hoppas för dom andra sover.

Kram och God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback