Vad gör man?

Hur kan man bli så handlingsförlamad som jag är nu.....jag gör absolut ingenting.....jag sitter vid datorn och lyssnar på musik, obs DANSMUSIK!!.....på en sida som heter www.dansbandsdax.se. Och mer blir de inte gjort...
Visserligen har jag jobbat i natt och ska jobba 2 nätter till så man har väl rätt att vara som en zoombie, men nog får jag lite dåligt samvete ändå.

Jag håller på att göra om min möblering i lägenheten....ja inte just nu då....*S*...men andra dagar.....jag har sålt en hylla jag haft, en sån där "rumsavdelare", hon ska hämta den imorgon, awn......awn??.....SEN ska de stå, nån hade flyttat på tangentbordet...jo, sen ska jag flytta ut Jämtlandsskåpet i vardagsrummet, de står i sovrummet nu......och till sovrummet ska jag hämta en stor gammal byrå som står i farfars hus.

Och så står de ett skåp i farfars kök som jag ska se om de får plats i mitt kök.....de är ju en massa kontakter och sånt i vägen på väggen där jag tänkt mej ha de stående.

Vi ska få ett nytt skrivbord till nått av barnrummen från några goda vänner, ett dataskrivbord, plus en liten bokhylla......

De står 2 gamla skrivbord i farfars hus också som jag inte riktigt vet vad jag ska göra av......får se om nått av dom ska med till stan, sen är bara frågan, Vad har man för typ av soffa i vardagsrummet som inte skär sej mot ett Jämtlandsskåp??

Jaha, nähä.....hade väl inge mer att förtälja nu.
Ska väl fixa mej lite mat så man iallafall inte svälter ihjäl i natt på jobbet...*S*
Kram på er, och ni får ha en fortsatt Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hoppas du har en bra natt å arbetets vägnar!! Och vad kul att få "möblera om" lite i sitt boende...



Kramar från Grann-Jannike


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback