Väder igen....

Ja idag är de också väder...fast inte fullt lika fint som igår.....för idag är de mulet och regnar. Är de inte typiskt att de ska bli så här när de är aktiviteter på gång, kan inte tro de är så mysigt att slänga sej i älven och simma när de är rått och kallt i luften.

Igår var vi iallafall på tivolit som kommit till byn, ett litet ett, med några få karuseller och som kostar en förmögenhet, snacka om att man kan bli bankrutt och ändå har jag bara 2 barn, 30kr för några minuter i en karusell. Amanda ville så gärna åka virvelvinden så jag offrade mej, men fy aldrig mer, jag kommer ihåg nu varför jag slutade åka sånt där....*S*

Jo just ja, våra första nattgäster har kommit, igår kväll kom dom från Norrköping, jätte trevliga och lättsamma människor, såna gillas :-) och om några timmar kommer avlösningen, då kommer barnas kusin Petra med sambo.

Får se om de är uppehåll i regnet sen så vi kan åka och kolla på simmarna.

Kramen

Kommentarer
Postat av: Nickan

Tur att vädret inte är allt! Fjåsen och fantastiskt vackert landskap och trevliga människor! (Dalmasarna)

Det kunde ha varit värre! Du börjar väl med dansen snart va? Ha dè

Postat av: Anonym

Lasse stefans

2008-07-13 @ 10:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback