"Bara-vara"

Här lever vi efter mottot "bara-vara"....så vi gör de som faller oss in, och de trivs vi så bra med så. :-) Igår tillbringande vi dagen på hemmaplan, ja Daniels hemmaplan alltså, vi spelade lite krocket och så var vi ut med båten och fiskade 2 omgångar (motorbåten är en "vanlig" plastbåt med motor, men mina barn är inte så vanan att åka båt så fort så allt är häftigt...*S*).

Fisket var de ja, Emil fick en gädda men de rackarn hoppade av kroken alldeles vid relingen så jag hann inte fota den, tyvärr, men han var mäkta stolt iallafall, Daniel fick också en gädda, men de var allt.....jag??...vad jag fick??...hmm?? jag fick ett bottennapp så min nyinköpta wobbler blev kvar där nere....och sen så fick jag ett stort träd på kroken också...jaja, trädet låg under vattenytan, jag var inte uppe i nån trädtopp, ritkigt så illa var de inte.

Men idag ska vi ut och ta dom stora rackarna, så de så!!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Nannis

Ja, men nu är jag med! haha jag blev orolig att du menade hojarna bakom den orange-färgade, för det var glidare ;) Det var den orange jag menade var snygg, skoj :)



Ha det gott!

kramis

Postat av: Nannis igen

tokskrattar



Nu fattar jag!! Men jag håller förstås med Daniel jag ;)



2008-06-23 @ 08:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback