Grattis till mej!!

Jag har vunnit 17 miljoner kronor!!.....17 000 000kr!!!....I DANIELS DRÖM!
och de roliga var att när han vaknade till i natt, när jag vunnit, så vakna jag också, vet inte om han tjoat till så han väckt mej, men vakna gjorde jag....och när han  berätta att jag vunnit pengar så sa jag åt han att somna om fort så jag kanske kunde få reda på vilka nummer de var, för de var på Lotto. :-)
Men de funkade inte så bra, så jag får väl fortsätta vara fattig, som Emil säger...*S*

Annars då?
Ja, vädret är fortfarande väldigt omväxlande, och nu har de blåst så in i norden några dar så man vill inte ens försöka vara ute i båten och fiska, men idag verkar de bli bättre.....solen skiner från en klarblå himmel....och de hoppas jag den fortsätter göra hela dan...och flera dar framöver...
hmm??...håller de här på att bli en "väder-blogg"??

Nåja, ska väl pallra mej ut nu, barna är ute redan och spelar krocket, så vi ska väl göra dom sällskap.
Daniel håller på att göra iordning hus och tomt, så igår rev vi ogräs från parkeringen för de ska komma ett lass grus, och så ska han bygga veranda.....förresten, kan nån förklara skillnaden mellan altan och veranda? :-).....och han hoppas allt är klart till v.29 när hans hus kommer att invaderas av ett gäng dansglada Jämtar, för då är de dags för
Dansbandsveckan i Malung! :-)

Hejsvejs
grus och gnejs

Kommentarer
Postat av: kvigan

haha jo du hade rätt å se de trodde ja inte ja skulle bliS

du är utmanad länkar har ja ingen koll på hu ja gör lessen för de

kramen

Postat av: Nannis

Du är utmanad av mig med haha

kram

2008-06-25 @ 21:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback