Hemgång...

De här är bland de tråkigaste dagarna som finns, dan innan jag måste åka hem igen, och den dan är idag, för imorgon ska vi åka norrut, barna ska till sin far och jag ska jobba 5 nätter till veckan, sen har jag semester, så jag borde väl stå ut, men de är trist iallfall....

De senaste dagarna har de inte hänt så mycket speciellt, jag har hjälpt Daniel med att gräva och ha mej, så nu är början på gången från parkeringen till huset klar, början alltså....urgrävd, tillplattad och grusad....nu fattas markduk och trädgårdsplattor. Sen började jag rensa en rabatt, men de la jag ner efter några meter, fy tusan så igenväxt de var....*S*

Igår var min kompis.....var de X eller Y??..*S*.....här, han tittade in på väg söderut, de var kul att han hälsade på så har han och Daniel träffats, med tanke på att han är en av dom som ska komma hit och "campa" när de är Dansbandsveckan, så Daniel vet vad de är för löst folk som ska komma och bo hos han. :-)

Ja das war väl alles tror jag, kommer inte på nått mer just nu, som sagt, trist dag, energibrist....
imorgon ska jag lägga in foton när jag kommit hem och äntligen har en sladd igen.

Kramen på er...

Kommentarer
Postat av: Nickan

Dansbandsveckan? När är den och har du ledigt då så du kan vara med? Berätta mer om den händelsen, har du varit där förut? Ha dè

Postat av: sanna panna

TACK min vän,jahapp du e hemma nu o tråkjobbe på G hihi.......bara o kämpa på

2008-06-29 @ 17:04:48
Postat av: Jannike

Ja men då kanske vi kan ses på en fika nånting snart... vad vet man????



Kram och välkommen till Torvalla i alla fall!

2008-06-29 @ 19:24:04
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: kvigan

om du vill se många å stora härliga ängar / vägkanter fulla me lupiner åk runt kallsjön de e underbart

japp å planteras de gör deS

2008-06-30 @ 18:46:47
URL: http://skogstrollets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback