Min nya säng :-)

Eller ja, jag får väl säga våran, för i söndags kom Daniel med en ny gammal säng som han köpt till oss, och den är så himla fin.
Han hade hittat den på Blocket, och vi föll för den båda 2 på en gång, jag har alltid velat ha en sån här gammal soffa som är omgjord till säng, och den här tyckte vi var lite speciell, inga "krusiduller" på ryggstödet, men ändå så fin. Daniel hade fått lite historia bakom soffan/sängen, paret som sålde den hade fått den i bröllopsgåva av hennes föräldrar för, jag tror de var, 25 år sen. Mannen i huset, som Daniel träffade, berättade att de var en bra säng, 4 barn var tillverkade i den..... Tack för den informationen!!...*S*

Här kommer 2 bilder på den, och titta nu på sängen, inte på stöket runt omkring....*S*....





och som den uppmärksamme ser så behöver vi nu 2 nya sängbord :-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Nickan

Äh, Lite vitfärg gör sängborden som nya och kostar lite! Brukar gå in på en blogg och hon målar precis allt vitt! Hela tiden också! Det är ju så man får dåligt samvete för inte skaparglädjen vill infinna sig! Ha dè


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback