På plats....

Ja nu är vi på plats i Vansbro, och vädret är allt annat än vackert, men jag ska inte gnälla, de regnar iallafall inte....än... :-)

Igår kväll var barna tvungna att ut och testa sina fiskesaker, så dom metade en stund, men tyvärr fick dom inget, men bättre lycka en annan dag.
Jag fotade dom men Daniel måste hjälpa mej att få in korten på datorn, är ju inte hemma nu med saker jag kan med, men jag är snabblärd så de borde lösa sej tycker jag :-)

De blir ingen längre redogörelse just nu, ska ut i blåsten och hitta på nått, för så länge de inte regnar så måste man ju ut när man är ledig, kan ju inte sitta här och häcka.

Och så håller vi tummarna för att de ska bli fint väder i morgon, när vi ska ut och leta knätofsar och fiolmusik.....ja, är vi i Dalarna och firar midsommar så ska de firas på riktigt :-)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Nannis

Neä.. men inte menar du HD:hojarna i bakgrunden? skrattar



Hoppas du får en underbar midsommar med din snickare o familj i det vackra dalarna =) KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback