Utmaning

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

Åka på fiket och mumsa i mej en hallonpaj med mjukglas...så gott!!
Följa Daniel till Äppelbo och hämta en laser
Hjälpa Daniel att lägga grus på den blivande gången
Hjälpa barna att göra chokladbollar
Åka och kolla Pepe cup (fotbollscup för barn)


Vad gjorde du för 10 år sedan?

Jösses ska jag komma ihåg de??
Jag jobbade på Ericsson
Dejtade barnas pappa
Var och kollade på VM i fyrverkeri i Stockholm
Var till Dalarna för första gången i mitt liv (inte till Daniel då, visste ju inte att han fanns...*S*)


Ställen du bott på?

Stugun
Östersund, centrala stan
Sollentuna
Märsta
Frösön
Brunflo
Lugnvik
Borgvattnet
Torvalla


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

Betala mina skulder
Köpa en bättre bil......hmm??...alla bilar är nog bättre än min...*S*
Resa med Daniel och våra barn
Köpa sommarstuga vid Storsjöns strand och en båt.
Hjälpa mina nära och kära.


Och nu skulle man utmana nån, men de är inte så lätt eftersom dom jag skulle vilja utmana redan har svarat på de här. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback