Ja...bloggtorka...

Precis som Raskan frågade i en kommentar.....de har varit bloggtorka....eller de är snarare lusten som fattats...

Gör väl en liten resumé då.... :-)

Daniel kom förra söndan, och var till onsdan och tyvärr så blev han sjuk....och ordentligt också.....rackarns, så förkyld har nog jag aldrig varit i hela mitt liv, och han är frotfarande inte bra.
Jag åkte med ner till Dalarna på onsdan och eftersom han kände sej bättre på torsdan så kaxade vi till oss och åkte till Borlänge...och skulle ränna runt på affärer.....Emma var också med....men efterhand som timmarna gick så blev han sämre och inte nog med de, Emma blev också dålig.....så ingen var nog riktigt på humör för några affärer och shopping.....men vi avslutade iallafall dagen med att äta på "Broken Dreams"....ett ställe jag rekomenderar varmt...mysigt och supergod mat....men boka bord....de verkar vara ett populärt ställe. :-)

Linnea var också med en stund i vårt rännande, och en kusin till henne och Emma, så vi var och tittade på råttor.... japp, Linnea ska få råttor.....:-)
Emma gillar inte idén för hon tycker dom är äckliga....men de kan jag inte förstå....för jag tycker mest dom bara är söta jag... :-)

Själv tittade jag på akvarium och fiskar.....kan inte få nog av de....har införskaffat några fiskar till nu.... Jag älskar mitt akvarium!!!

Jaha, vad har hänt mer då....
Jo, jag jobbar hela helgen, så på måndagmorgon är de en sån där härlig måndagmorgon igen.....jag går av för min långledighet :-)
Och barna kommer och dom har Sportlov......hade tänkt åka ner till Vansbro, men bara om Daniel piggat på sej....vill inte att barna ska bli sjuka också.
Jag då?
Jag klarar mej alltid!!!....peppar, peppar....för hittills så har jag blivit utsatt för både magsjuka, vinterkräksjuka, förkylning och influensa.....och inget har fastnat.....än, ska jag väl säga...och så ska jag väl kanske sluta vara så kaxig...för annars kanske jag ligger däckad snart....i allt...*S*

Så...de var lite uppdatering....
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

här var det mycket smileys ;D

Postat av: sanna panna

ja va de gällde mina bilder grodan

2008-03-02 @ 18:10:55
Postat av: sanna panna

såg fel ja hade tilt? damp såg inte de va en annan som hade fråga snällt om o sno.......kram

2008-03-03 @ 14:03:55
Postat av: Nannis

Hoppas du klarar dig undan, verkar vara hemska saker som går nu. Vitaminer och grejs! :) Ha det gott, kram

2008-03-03 @ 19:09:05
URL: http://nannis.blogg.se
Postat av: sanna panna

BLOGGTORKA IGEN.
för att inte du e hemma hahahahahaha....

2008-03-05 @ 19:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback