Saknar-saknar inte...

Tänk va konstigt de kan va.....Hej förresten!!.....vissa saker saknar man inte, förrän man gör de igen, utan att direkt vara sugen på de...och DÅ upptäcker man hur mycket man har saknat de.

Hängde ni med?
Iallafall så igår blev jag lite övertalad av Christer....ja han är hemma igen!!! :-) :-) :-)....att gå på buggträningen, jag har inte varit iväg sen i våras tror jag de är.....och inte varit direkt sugen heller för den delen....men så kom jag dit och nu fattar jag inte att jag inte saknat de mer än jag gjort.
Så himla kul de var!!!
Och inte gjorde de saken sämre att flera frågade var jag hållit hus nånstans.
Men de är ju lite hopplöst, för 2 av 3 tisdagar har jag barna här.... och dom lägger sej vid halv 8 och buggen börjar 7....och den tredje tisdagen så jobbar jag.....som igår, så jag hann dit 1,5 timme innan jag var tvungen att gå därifrån, precis när man börjat få upp ångan.

Fatta va kul de är att dansa!!
Och emellanåt på dessa tisdagsträningar så ordnar dom nån typ av överaskning, och igår bestod den av en intensivkurs i gammeldans, på exakt 24 minuter fick vi lära oss schottis och pariserpolka....lite lättsamt var de ju för en annan som redan kan dessa danser....också.....skryt då...*S*

                                               image325

Passade också på att göra lite reklam för mej själv......talade nämligen om för "mina" danskavaljerer att jag ska på dans sista helgen nu i mars, för de då är de dansweekend här i stan.....så dom vet var dom kan hitta mej, och alla jag pratade med skulle åka dit.....men de skulle dom redan innan jag körde min PR-kupp så jag tar inte åt mej ett dugg av deras beslut.. :-)

Nu ska jag klä mej och åka iväg på möte på jobbet....de kan ju vara intressant...och de kan ju beröra oss nattisar.... ja de har hänt, men de är ytterst sällan. Men jag har några saker jag måste prata med chifen om....eller chifen och chifen...har lite problem med vem som egentligen är chefen på huset.....men så lär de väl vara i såna här organisationer...man ska inte veta riktigt säkert vem som gör vad....pratar väl med den som är där iallafall..*S*

Kramen på er.

 Just ja.....den 29 mars händer de nått häftigt här i stan...buggklubben har tävling här, de är Storsjöbuggen som går av stapeln, och de är ingen fjuttig liten tävling för endast Jämtar, ånä här kommer tjejer och killar, flickor och pojkar och damer och herrar från hela Sverige och slåss om pokalerna.....
Så om ni vill se riktga proffs dansa, kom till Sporthallen kl 11.00 den 29 mars......då kan man också köpa fika av mej....för man ska ju jobba lite ideellt såklart :-)

Kommentarer
Postat av: Jannike

Tack för en trevlig pratstund med en likasinnad;-)

Kram från grannen... måste fika snart, jag känner det....

Postat av: Nickan

Glad påsk! Ha så roligt på dansningen! Livat när det händer något kul här i våran lilla stad. Ha dè Annika

2008-03-20 @ 09:22:55
URL: http://opelnickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback