Skärtorsdag,,,,

...och va ska man på affärn att göra då??
Ja de kan man fråga sej....men jag kom ju på att jag skulle dit...och inte vilken affär som helst....utan Coop Forum...där de aldrig är nå folk....troligt!!

Jag åkte dit för jag skulle in på djuraffären och köpa weekendmat till firrarna.....och så skulle jag på Rusta...och då passade jag på att gå in på Coop också. Och de kan jag säga att en massa andra människor också gjort....
Å herre jösses va folk handlade.....en del hade vagnar så fulla så dom kunde knappt styra dom. Själv kom jag ut därifrån med en kasse med 3 ölkorvar (de är de närmsta alkohol jag kommer...*S*), salta kex, vitlöksost, vindruvor och bitsocker....de sistnämnda tillhör inte Påskmenyn...*S*

Ja mer än så blir de inte på mitt påskbord, jag jobbar ju så här blir de vanlig mat i helgen.....kanske nått kokt ägg på en macka, men omålat i så fall.. :-)

Och i år blir de inget Blåkulla heller, de blir så stressigt eftersom jag ska jobba i morgon så jag bestämde mej för att stanna hemma, men funderar på att använda kvasten när jag jobbar i helgen.....va tid jag skulle spara med tanke på alla genvägar jag kan ta :-)

Nej....ska väl ta och göra lite mera nytta här....har ju faktiskt diskat, dammsugit och tvättat en maskin.....men fiskarna vill ha lite vattenombyte och så låg de faktiskt mera tvätt i tvättkorgen.....de är konstigt med tvättkorgar, tycker jag alltså, de är inte ofta man lyckas se botten på dom, för alltid ligger de nått kvar som inte passar att tvätta med de andra....ett av livets olösta mysterier...*S*

Ja, jag ska väl be att få önska er alla en ritkigt Glad Påsk.....med allt vad de innebär.
Kram

           image326

Fler söta bilder av
Anne Geddes finns på hennes egen sida, dom är så härliga :-)

Kommentarer
Postat av: kvigan

Hej å glad påsk*S*
mitt största mysterium är vars alla strumpor som är maka till nån tar vägen när dom är i tvättmaskinen.
Nån måste äta dom borta e dom iallafall*S*
ha de gott

Postat av: Nickan

Glad Påsk! Trist att jobba, men å andra sidan blir det klöver. Inte helt fel! Själv far jag till stugan i morgon! Skoter för hela slanten! Ha dè

2008-03-20 @ 19:39:35
URL: http://opelnickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback