Vet inte riktigt....

...om jag vill jobba i natt.....eller jo jag vet visst....jag skulle jätte gärna vara hemma och bara va, men men, jag jobbar 2 nätter nu sen ledig i helgen, och de kan man ju stå ut med.

Tänk att de alltid är så här när jag varit långledig, jag har absolut ingen lust att jobba, men bara jag kommit mej dit och satt igång så går ju faktiskt nätterna fort.....och de är inte så jobbigt som jag tänkt innan....för de är de aldrig.

Och på fredag susar jag ner till Dalarna, eller susar och susar, de beror väl på hur snabb busschauffören är...de är väl bäst han får bestämma hastigheten...*S*....sen har jag långvecka jobb framför mej....och sen är de långledigt igen....och Påsklov.....och snart kan man plocka fram bikinin och åka och bada.....och jag behöver hjälp att hitta till Pån igen....Hör du de!!!....och jag vill att du visar mej tidigt på sommaren, för vem vet hur mycket tid du kommer att ha för mej sen......typ lika mycket som nu kanske.....alltså noll och ingenting.....man är bortglömd, ratad och övergiven.....ska de vara kompisar de???... ;-)
Närå....så farligt är de inte....men om du inte visar mej vägen till Pån så blir jag sur!!
Måste kanske ha med mej nån med lokalsinne också då, eftersom jag själv verkar lida brist på de ibland...*S*

Jaha, då är de väl bara att bita i de sura äpplet och börja packa ner lite smått och gott och traska iväg till jobbet då...
Nattinatti på er.

OM nån....ni vet vilka ni är.....jobbar, så tror jag att lite sång skulle kunna lätta upp stämningen i natt, eller tror??...jag vet!!  :-)

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hej!! Känner igen mig i det här med att gruva sig inför kommande arbestnätter när man varit ledig en lång period... Sen är man väl kommer igång går ju tiden rasande fort, även mellan passen..

Ha bra arbetsnätter, och hoppas nån sjunger för dig!!

Kramen!

Postat av: Monia

Marieeeee!! Vi måste ses nått!!! Jag saknar dej juu massa!!!

2008-03-13 @ 10:25:38
Postat av: Marie

Ha en underbart bra dag!
Hoppaas allt är bra med dig!
Själv så har vi snökaos här i gbg!

Ha det gott!
Kram Marie

2008-03-17 @ 13:29:40
URL: http://marie2u.blogg.se
Postat av: Anonym

BLOGGTORKAAAAA...igen....????

hallå??

natt kollegan...hihi

2008-03-18 @ 15:07:38
Postat av: Nickan

Sam Elliot är grymt snygg i denna film! Dom blickarna skulle ju göra mig bensvag om han titta så på mig! Bra film! Dax att se den igen kanske? Ha dè

2008-03-18 @ 21:40:23
URL: http://opelnickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback