Bloggar...och vänner

Har suttit och kollat runt lite på bloggar.....riktigt roligt faktiskt.....har upptäckt att många handlar om mode, vilket inte är riktigt min grej....men jag funderar på att börja med de många har på sina bloggar, nämligen bilder på "Dagens outfit".... fast jag undrar hur intressant de skulle vara efter 1 vecka när jag gått igenom hela garderoben och måste börja om igen...*S*
Och hur kul de är att se mej i mina mysbyxor nästan varenda ledig dag.....näe, så jag tror jag hoppar över de där.

Däremot har jag sett nått som heter nått med Ett Foto I Timmen.....man ska ta ett foto varje timme under en dag....tänkte jag skulle testa de, men jag glömde de ju nästan innan jag hunnit börja.....så de blev inget av med de heller.

Nä, jag harvar väl på som vanligt med MIN blogg......för då är de ju iallafall min.

Har funderat mycket på de där med vänner de senaste dagarna, Magda var ju här och hälsade på och så ringde en annan mycket god vän igår, en vän som jag träffar bara några gånger varje år, men önskar jag kunde träffa oftare.... Men iallafall så har jag funderat mycket på vänskap de sista dagarna. Man träffar nya människor hela tiden, och några blir mycket goda vänner, kommer en mer nära på kanske bara några veckor än vad många andra inte ens gjort i ett helt liv, men så händer de saker och så är vännerna borta.
Visst, så är livet, de händer saker i ens liv som förändrar mycket, så är de bara, men just nu, de senaste veckorna har jag känt hur mycket jag saknar några vänner som jag "tappat bort", eller som "tappat bort" mej.
Men tro inte att jag är vare sej arg eller sur eller ledsen på DOM, absolut inte, för de händer som sagt saker i livet som kan förändra mycket.

Ska inte heller påstå att jag är den mest sociala människa som finns, vet inte om de beror på att jag faktiskt "umgås" med människor i mitt jobb hela tiden, för trots att de är natt är många av dom vakna, eller om de beror på nått annat, jag är kanske en tråkig, elak, surmulen och grinig ensamvarg fast jag inte fattat de...*S*
Va säger ni??......

Därför älskar jag mina vänner som är mina bästa vänner fast vi inte träffas varje vecka, eller ens pratar med varann i telefon. Och jag hoppas ni står ut med mej också :-)

Kram och så önskar jag er en fortsatt trevlig helg.

                           

Kommentarer
Postat av: Jannike

Vad otroligt gulligt skrivet... men det är som du säger, konstigt det där med vänner, hur man helt plötsligt "liksom tappar bort varann"... och när man ses igen är det som om man aldrig varit ifrån varann.....



Kram till dig!!

Postat av: Jannike

Vad otroligt gulligt skrivet... men det är som du säger, konstigt det där med vänner, hur man helt plötsligt "liksom tappar bort varann"... och när man ses igen är det som om man aldrig varit ifrån varann.....



Kram till dig!!

2008-05-25 @ 18:07:42
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback