Stilltje....stavas de så??

Nu har de stått stilla igen.....ja bloggen alltså....allt annat rullar på som vanligt.
De har varit några nätter jobb, och faktiskt en halv dag jobb också, dom ringde och fråga om jag kunde ställa upp, de var kort om folk, och när de gäller 5 timmar så är de väl okej :-)

Annars så går livet sin gilla gång, som vanligt, de är barn som ska på skola och hämtas, de är marsvin som ska matas, bur som ska städas, fiskar som också vill ha lite käk, och så en lägenhet som borde få sej en omgång också, ja ni vet...behöver inte skriva mer tror jag om detta....*S*

Förra helgen var de dans som gällde, var på dansgalan i Nälden, 7 timmar dans!!...nej ska inte ljuga och säga att jag dansade alla 7, men nog blev de 5 iallafall.....och de var alldeles tillräckligt, de tyckte iallafall mina stackars ben efteråt....trots streching (eller hur de stavas) så morrade dom några dar efteråt, men de var värt varenda lite värk, för de var så kul!

Idag kommer Daniel hit, han ska åka MC.....undra hur öm och stel han är i kroppen efter 40 mil då??.....får ladda med varmt bad och liniment åt han..*S*, de värsta måste ju vara tanken på att sätta sej på MCn igen på söndag och åka lika långt igen, undrar vad de är som drar så mycket så han utsätter sej för sånt??.... :-)

Idag har jag en lite jobbig sak framför mej, ett möte, innan Daniel kommer, och de känns i hela kroppen, de är en sån där gammal grej som hänger med sedan "mitt förra liv", och jag mår pyton varje gång jag påminns om de, men jag hoppas att allt sånt här ska vara ur världen snart nu. De vore så skönt att kunna göra en "nystart" snart.
De är såna här dagar jag brukar skicka SMS till mina närmsta vänner och be om lite energi, och nästan på en gång så kommer de uppmuntrande svar och SMS-kramar.
Har jag inte de bästa vänner man kan tänka sej?! :-)

Nej nu ska jag ta och fixa lite här hemma.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Nannis

Skickar lite extra energi till dig via bloggen istället jag då :)



På tal om mc... Vill du se en snygg hoj, kolla min blogg - vill ha... suckar ;)



KRAM



Postat av: kvigan

hoppas de ordnat sig

kram Erika

2008-05-11 @ 19:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback