..............

Bara 2 nätter kvar.....bara 2 nätter kvar, sen långledigt......bara 2 nätter kvar...  Nix, inte idag heller....

Har inte sovit mycket idag, ställde klockan på väckning vid 11 för jag ville åka ner och titta på mina kamrater från 
ÖBRK, Östersund Bugg & Rock'n Roll Klubb, som hade lite uppvisning på "stjärntorget" på stan, och så var man ju tvungen upp och slita lite skosula där också....men de var dumt, för nu blev jag ju bara mer deppig för att jag inte kan vara med på 25-års jubileumet som är ikväll.....nä, för en annan jobbar ju!!....eller hur Raskis, trist helg att jobba...

Ska försöka lägga ikull mej en stund i sängen och sova nån timme till, fast de känns inte heller så kul för solen skiner ute och de är så härligt.....antar att de regnar när jag ska på jobbet, för varför ska jag ha nån tur??...

Närå, så illa är de inte, är inte riktigt så pessimistisk, jag ville bara få er att tycka liiiite synd om mej. :-)

Kram, och see you later....

Äntligen kan man fota på nätterna igen :-)

Äntligen kan man fota på nätterna igen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback