Måndagmorgon.....å mitt huvud känns så tungt.

och de beror inte på alkoholen.......eftersom jag inte använder såna saker......utan de beror mera på att de är just måndagmorgon, förstår inte att dom mornarna ska kännas värst.

Jag är fortfarande ledig, ända tills på onsdag och då bär de av på Planeringsdagar i Åre.....eller dagar och dagar....vi åker på onsdagmorgon och kommer hem på torsdag mitt på dan, så jag vet inte om de kan kallas DAGAR....men man ska inte klaga, vi ska få åka iväg iallafall....vad jag vet, har inte hört nått annat, men å andra sidan finns de ju ingen garanti för att man inte står där alldeles ensam på perrongen på onsdagmorgon för att de blivit inställt...*S'
Talade iallafall om för min chef, ja en av dom, att jag vore mycket tacksam om dom kunde meddela oss också, alltså vi som jobbar på natten, om de är nått speciellt.....orkar inte redogöra för svaret jag fick.....hoppas iallafall på bättring :-)

Vad har hänt här i helgen då?
Daniel kom ju hit i fredags, på MC, han var lite öm i rumpan och stel i bena, men annars hade de gått bra. I lördags var vi på Jamtli, vi var och tittade på de nyfödda killingarna och kalven, eller jag då....och barna en liten stund....kan konstatera att de är jag som är mest intresserad av kossor och dylikt.....*S*....jag hade svårt att slita mej från de härliga djuren, jag var ju tvungen att gosa med alla. Daniel undvek ladugårdsbesöket, han är allergisk så han har väl giltiga skäl då.. :-)
Sen traskade vi runt på museet också och lärde oss lite om Jämtlands historia också.

                          


Och efter de besöket så åkte vi till Arctura och fikade, och njöt av utsikten.....tyvärr hade ju jag såklart kameran liggande hemma, så inga bildbevis finns.....men här kan ni kolla själva...
Arcturas webkamera

Och igår åkte Daniel hemåt igen, och nu är de vardag igen.

Förresten, mötet gick bra :-)

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Nickan

Har det du gör du! Har inte varit till Arctura än, kanske måste dit någon gång! Spännande och se om du blir själv på planeringsdagarna eller om fler kommer! Verkar vara lite tjall på kommunikationen på arbetsplatsen! Ha dè


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback