Minnen....

Men nu kan väl ingen klaga på Bloggtorka....kom ju på en sak jag glömt berätta, i onsdagskväll var min barndoms vän Magda hit och hälsade på, hon kom med kläder till barna, underbara människa! :-)

Iallafall så blev vi sittande och surra nästan hur länge som helst, och de var så kul....vi har känt varann sen vi var små, och umgicks i många år.....tills jag gjorde nått dumt....kom precis på en sak jag skulle skrivit på min lista på frågan nått jag ångrar.....iallafall hängde vi ihop i många år och var med om mycket roligt, och kanske sånt som var mindre roligt också.....och de är så kul att sitta så här och surra om de, för man kommer på saker man glömt bort.

Mycket tok och många danser.....gud vi kunde åka på dans 3-4 ggr i veckan på somrarna på den tiden....då de var dans i varenda liten by....och som vi badade på somrarna. Magda kom och väckte mej på mornarna, hon har alltid varit mera morgonpigg än mej, sen cyklade vi på badstranden och där var vi hela dan, sen hem och åt middag och så tillbaka... fasen man såg ut som russin...*S*
Och alla dessa "kärlekar" man gick igenom i den åldern....men allt var i hemlighet....inte fick killarna veta nått inte, fast ibland undrar jag hur mycket dom fattade ändå....*S*...och när man fick åka skoter med dom....ojojoj.....
Ja de var en härlig tid.... :-)
Tack Magda för besöket.....hoppas de inte dröjer lika länge tills vi ses igen.

Ja just ja.....apropå nått annat.....eller nåja, inte helt nått annat....Hörru "grannen", när ska vi träffas och fika då??..och prata minnen....*fniss*

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: strömma

Hej

Ja man kan göra många fynd på tradera.

Roligt också med nytt till hemmet.

Jag säljer en del själv på Tradera.

Välkommen att kika:



http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=233954&filtertype=0&sortby=6

2008-05-23 @ 15:49:08
URL: http://stromma.blogg.se/
Postat av: strömma

Visst är det roligt att dansa. Jag var också runt

på dom flesta danser runt i byarna i gröna ungdomen.

Nu här i Östersund finns knappt nåt dansställe.



Var bor du? Bor du här i nejderna kan du väl hänga

på att gå ut nån kväll och bara surra lite, utan raggande :-)))).

2008-05-23 @ 16:03:36
URL: http://stromma.blogg.se/
Postat av: strömma

Jamen då är det ju bara att häva sig på bussen och åka in till stan :-))))))))

2008-05-23 @ 21:42:35
URL: http://stromma.blogg.se/
Postat av: Jannike

Ja, hörru grannen, hade missat din fråga här....

:-) det är sant, vi måste prata gamla minnen OCH, inte minst, fika!!! Vi kanske kan börja med att maila varann??





Min mail: [email protected]



Skicka ett så går vi vidare.... Det är för långt mellan varven vi springer på varann!!!



Kram från Jannike



2008-05-28 @ 08:46:36
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback