Morsdag...

Japp, de är min och alla andra mammors dag idag, och de ska firas....:-)
Jag har inte firat sånt så mycket förut, de var liksom lite trist när de var farsdag och jag inte hade nån pappa att fira, man kände sej lite utanför på skolan då, men de var min morfar som fick alla farsdagskort vi skulle göra då.
Men nu är jag mamma själv, och visst är de kul att bli lite uppvaktad, vill inte ha en massa presenter, utan precis som idag, lite tårta, jätte söta blommor och ett jätte fint kort, då har man haft en toppen Morsdag. :-)


Mumsig jordgubbstårta....



Och jätte söta blommor...



Tack mina goa ungar.....och tack Kent och Rebecca för att jag fick komma.
Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Söt tårta! ;) Jag måste säga att jag tycker att det är fel att de uppmärksammar mors- och farsdag i skolan. Fast ajg tror inte vi gjorde det i Vansbro iaf, inget jag har nå minne va i sånna fall!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback