Ny dag....nya funderingar....

Idag är också en dag full med funderingar.....ibland önskar jag att de fanns en on/off-knapp på hjärnan så man kunde koppla bort den och "bara vara" en stund.....men försöker jag "bara vara" så verjkar de som om hjärnan snarare börjar jobba hårdare, så de är bättre med sysselsättning hela tiden och tankarna på de.

Och apropå göra nått.....min mor och hennes sambo ska komma och hälsa på i eftermiddag, dom har varit i Skåne hos min plastbror, styvbror, eller vad de kallas.....hans pappa och min mamma bor ihop, men jag och sonen var vuxna när dom flyttade ihop så vi blev liksom aldrig inblandade i de hela. :-)
Iallafall så ska dom komma hit idag, dom hade visst köpt lite presenter till barna......mamma frågade vad jag ville ha, och de enda jag kom på var en drivknut till bilen, men jag känner på mej att dom inte köpt nån sån...*S*

Och apropå drivknut.....jag ska till Borgvattnet på fredag på verkstan, jag ska byta servopump på bilen....eller jag och jag, jag tittar på och verkstadsägaren får byta, jag är inte så bra på sånt där.
Men alltså hallå!.....fattar ni va jobbigt de är att styra en bil utan servo, jag håller på att få såna armmuskler så jag måste börja köpa större tröjor...*S*

Och apropå Borgvattnet, jag tar med mej barna dit för dom vill åka upp och hälsa på sina gamla dagis- och klass-kompisar som dom hade där, och sen stannar Amanda över helgen hos sin bästis Amanda.

Ja de var väl de de....

Tänkte sätta in en bild på en drivknut, men jag valde en bild på kyrkan i Borgvattnet istället, nu hoppas jag verkligen att de inte ser ut riktigt som på bilden när vi åker upp på fredag :-)

                    

Förresten, gå in och kika på
Borgvattnets hemsida vet ja :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback