Tisdag....

...och tiden går....
Blir nästan lite stressad när jag börjar tänka på att de snart är sommarlov och semester.....alltså tiden går så fort så de är skrämmande. Kollade almanackan igår när jag pratade med barnas pappa för inplanering av semestrar och så....och då slog de mej....Vart tar alla dagar vägen?

De är redan den 20 maj, och barna slutar skolan den 12 juni....sen åker vi på vår första "semestertripp" den 16 juni, för då går jag på långledigt, då far vi till Dalarna och så "firar" vi midsommar där. De är liksom de ultimata stället att vara på i midsommar, Dalarna med deras fantastiska majstänger, folkdräkter, fiolmusik och knätofsar, kan de bli bättre?! :-)
Och förhoppningsvis så har vädret blivit bättre också, så de kanske tom går att bada, Dalarna brukar ju ligga lite före oss "här uppe".

Efter de ska jag hem och jobba lite, sen är de nära till semester på ritkigt....å då bär de av till Dalarna igen, för v.29 är de Dansbandsvecka i Malung, då förstår ni, då ska de dansas!! :-)

Och när den semestern är slut så är vi redan inne i augusti.....ja ni ser, de går så fort....MEN nu ska vi inte vara såna, utan nu ska vi njuta av att sommarn förhoppningsvis är på väg på riktigt, och så ska vi se fram emot mycket vackert väder och härliga dagar i solen.

Förresten, de är inte många timmar på nätterna som är mörka nu, de ljusnar tidigare och tidigare för varje natt, och de är så underbart.....bara så ni vet, ni som sover på nätterna. :-)

Nej, nu ska jag leta mej nått att äta, sen är de ju dags att jobba en natt till.
Kramen

                                   

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja men eller hur, kan inte fatta att det är sommar snart, jag är helt livrädd och alal helger är nästan fulla, har nåra lediga så jag ska ringa till Per-Åke (min gammelmorbror) uppe på Särna heden och fråga när i sommar jag och Carl-Johan kan komma upp och hälsa på. Jag vill inte ha sommarlov!!!!

Postat av: Nickan

Har utmanat dig om du vill, orkar inte lära mig att länka just nu så vill du kolla min sida! Ha dè

2008-05-22 @ 00:27:43
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback