Tisdagmorgon....

...och jag är faktiskt piggare än igår, kan bero på att jag varit uppe längre, vaknade redan halv 6 och kände att de var ingen idé att somna om, skulle nog bara vara "döare" när klockan skulle ringa, så jag klev upp.....

Och nu sitter jag här, barna är på skolan, den första tvättmaskinen är snart klar och jag ser små snöflingor singla utanför fönstret!!......ja men hallå!!....vädret!!!.....i helgen var de så varmt och soligt och skönt....å nu.....suck...men jag hoppas att de bara är tillfälligt.

Har ju glömt att berätta att Elvira och Smilla mår bara bra, och dom trivs i sitt "palats", dom har kommit på att de är jätte kul att jaga varann upp och ner för "trappan", de är ett himla liv hos dom ibland. :-)  En av dom springer upp på övervåningen, sen piper dom högt åt varann tills dom träffas igen på samma plan...ja som sagt, ett himla liv e de :-)

Här är Elvira (Rospiggens Crim) i Emils famn.




Och här är Smilla (Rospiggens Fia) hos mej.



Namnen inom parenteserna är ju deras namn från uppfödaren, men barna ville ju hitta på egna, så Elvira är Emils och Smilla är Amandas.

Nu har tvättmaskinen tystnat, de är ett tecken till mej att kliva upp härifrån och göra lite nytta.

Med önskan om en trevlig tisdag till er alla.
Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe, nej det är det sannerligen inte. Jag har bara en enda fråga: Vad betyder "Jämtståshan"? Hehe xD Du vet jag snackar lite dåligt med jämtländska jag! xD Kramar

Postat av: SP

BLOGGTORKAAAAAAAAAAAAAAA....

2008-05-19 @ 09:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback