Utmaning

1. När gick du upp idag? ? Vaknade vid halv 9 men "snoozade" till kvart över 9
2. Diamanter eller pärlor? Ja nu är ju jag varken en diamant eller pärlmänniska, men okej, pärlor då.
3. Senaste filmen du såg på bio? Minns faktiskt inte
4. Favorit TV ? Navy CIS, Greys anatomy, Extreme Home makeover
5. Vad åt du till frukost? Kokosyoughurt och musli och te.
6.Vad är ditt andra namn  Har inget andranamn, heter Marie-Louise i dubbelnamn, thats it!
7.Din favorit mat? Ölkorvsgryta
8. Vilken mat gillar du inte? Ärtsoppa, bruna bönor
9. Vilken är din favorit - CD för tillfället? Lyssnar mycket på Mika och Takida
10. Vilken bil kör du? Passat
11.Vilken är din favorit macka? ? En sub med salami och brie
12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Avundsjuka
13 Vilka är dina favoritkläder? Mina mysbyxor :-)
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? ? Skottland
15.Favoritklädmärke? Hahaha!!....vet inte ens vilket märke de är på mina jeans. Men de är klart, mina Ecco skor är ju favoriter
16. Var vill du dra dig tillbaka? Trivs bra hemma jag
17. Favorit tid på dagen? Kvällen när allt är gjort....när jag är ledig alltså.
18. Var är du född?- Östersunds BB
19. Vilken är din favoritsport att se på? Kollar inte på nått längre, men skidskytte är väl de som skulle dra mest
20. Vem tror du inte antar utmaningen? Vet inte eftersom jag inte vet vilka jag ska utmana.
21. Vem tror du svarar först? Av samma anledning som ovan så vet jag inte.
22. Coca Cola eller Pepsi? Pepsi
23.Fotboll eller ishockey ?- Ishockey
24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Mer nattuggla än morgonpigg iallafall
25.Pedikyr eller manikyr? - Manikyr....och pedikyr :-)
26. Några spännande nyheter att berätta för oss? ? Att jag har kommit på hur min nästa tatuering ska se ut, intressant va? :-)
27. Vad ville du bli när du var liten? ? Allt möjligt....hemsamarit, veterinär, doktor,
28. Bästa barndomsminnet? ? Somrarna i Fullsjön, bad och skoj med min bästa vän Magda
29.Varit i Afrika? - Nej
30. Nånsin rullat in någon i toapapper? Näe....
31. Varit med om en bilolycka? Nix
32. Favoritdag i veckan? Månadgmorgon när jag går av min helg, för då är jag långledig
33. Favoritblommor? Tulpaner
34 Favorit - snabbmatsrestaurant? Vet inte....är sällan på nån, de blir McDonalds för barnas skull, men de är absolut ingen favorit.
35.Äger du en cykel ? Ja, mitt bästa köp på länge :-)
36. Vem fick du senaste mailet från? Magda, hon skickade lite recept till mej.
37. Vilken affär skulle du vilja utöka ditt kreditkort? ? Ingen alls, gillar inte krediter
38. Läggdags? Så olika.....tyvärr....ingen ordning här inte.
39.Vems svar är du mest nyfiken på av dom du utmanat? Ja, eftersom jag fortfarande inte vet vilka jag ska utmana så har jag ingen aning.
40. Senaste personen du delade en middag med? Daniel, Emma och Linnea
41. Vad sysslar du med just nu? Svarar på dom här frågorna och lyssnar på regnet utanför.
42. Favoritfärg? Svårt.....grönt och brunt och rött
43 Hur många tatueringar? En....men de ska snart bli en till.
44. Hur många sänder du det här utmaningen till? ? Ingen aning.


 


Kommentarer
Postat av: Nickan

Jaha då har jag fått veta en hel del om dig! Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback