Nyvakna funderingar

Bara en natt kvar....bara en natt kvar sen är jag långledig......lååååångledig....bara en natt..... men Hallå!...vet ni, de känns faktiskt lättare idag...*S*

Har nyss kravlat mej upp ur sängen, och man kan verkligen snacka om kravla, jag är som en krokig gammal gumma när jag kliver upp.....och smyger mej fram genom lägenheten....vet inte varför men mina fötter känns alltid lite ömma när jag kliver upp därav "smygandet".......men nu är vi pigga och alerta....ja nästan iallafall.....ögonen är väl dom som är trötta längst...

Så vad har den här dan att erbjuda då?
Tja, de kommer besök, om några timmar, jag ska lämna ifrån mej en extranyckel till lägenheten....tillfälligt....jag lånar ut en säng under natten, för själv är jag ju inte hemma, jag har ju den där sista natten att jobba jag... :-)

Och annars så händer de väl inte så mycket....vädret är underbart, och faktiskt varmt, tror de stod 17 grader på mätaren, OM jag såg rätt med nyvakna ögon, och nu hoppas jag på fortsatt sånt väder läääänge.

Jag vill och måste åka upp till farfars snart och börja hitta på nått....de jobbiga är att de är så mycket att göra där så man vet inte var man ska börja. Först och främst skulle de behövas en STOR sopcontainer, och sen skulle de sorteras...
De är säkert mycket jag skulle vilja behålla, mycket saker efter farfars föräldrar, och jag lär säkert hitta mera saker efter min pappa, men man kan ju inte spara på allt.

Nu ringde Amanda precis och sa Grattis på Morsdag, den lilla gullungen, och så bjöd hon mej dit till dom på Morsdagstårta.....med jordgubbar!!.... :-)
Ja jag vet, "Tomten är far till alla barnen"...men va ere med de då?....*S*....de funkar för oss...Punkt slut! :-)

hmmm??....undrar om jag ska leta fram några lite mer somriga byxor idag?....

Ha en trevlig söndag, och Kram på er!

                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback