Less....och städning

Idag är en sån dag när jag helst skulle vilja lägga mej under täcket och stanna där, jag vet inte varför, de har inte hänt nått speciellt utan de är bara så.....och inte beror de på nått sånt där PMS heller, eller vad de heter....

Jag ska jobba helg nu, och de brukar i och för sej kunna kännas tungt, men inte så här.....måste peppa mej och intala mej att de är bara 3 nätter sen är jag långledig.....bara 3 nätter, sen långledig.......bara 3 nätter sen långledig....
Näpp, de funkar inte....

Bara 3 nätter och sen låååååångledigt!!!!

Äh, jag ger upp.....

Nå....mer då, vad händer?
Raskan tycker jag städar eller ska städa jämt när vi pratar, antingen pratar vi sällan eller så städar jag jämt....och då måste de vara att vi pratar sällan...*S*
Och varför kom jag in på de nu.....jo vad händer här?.....igår städade jag.....skafferiet och skåpen ovanför kyl och frys... har sett för många avsnitt av "Rent hus" så jag var tvungen att göra nått.....men jag hittade varken kryp eller flygfän.
Men jag har fått många tips från programmet vad man ska göra om man hittar några och vad man ska göra för att slippa dom.....Lagerblad i skafferiet håller sånt borta :-)
eller så städar man lite oftare så man inte behöver oroa sej. (Maries tips)

Hittade ett tips på hur man får godare lukt i skåpet under diskbänken, man städar först och främst....bra tips va?....sen tar man och lägger en vaniljstång i ett glas vodka och ställer där....
så nu måste jag på Bolaget.....men finns de många sorters vodka?...de gör de va?.....och den är väl inte så billig så vad ska jag göra med resten?....nån som vill ha? ;-)
Känns lite lyxigt att köpa vodka för att de kanske luktar illa under diskbänken...*S*...fast jag gör de ju aldrig annars så man kanske ska slå på stort....

Kolla in tipsen själva på
Städtips från Rent Hus

Nähä....man kanske skulle ta och städa lite....*S*...jo så är de, de är marsvinspalatset som ska få sej en omgång nu.

Kram på er
och trevlig helg :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback