Lista om mej :-)

 

Lovar du att vara ärlig?
Japp
Du heter:
Marie
Smeknamn:
Har inget, förutom alla knäppa saker Daniel kallar mej....*S*
Låt just nu:
Lyssnar inte på nått precis just nu, men favoriten är...äh, vet inte....
Om du röker:
Nix
Beroende av:
Tvåsamhet och ensamhet
Vad tror folk om dig:
Alltid glad
Stämmer det:
Inte alltid
Var får du oftast dina komplimanger från:
Daniel, såklart.
Brukar du skratta för dig själv:
Jodå, de händer....ganska ofta...
Vad står det i ditt senaste inkomna SMS:
"Spelar ingen roll vi kan ju bestämma sedan"....från mamma
Vilken är din favoritmålning:
Svårt....tycker jätte mycket om en stor tavla på museet med samemotiv, har tyckt om den sen jag var på museet när jag gick på mellanstadiet tror jag, den är så sorglig.....men vill inte ha den hemma...
Vart bor du:
Torvalla
Trivs du där:
Ja jätte bra!....fast de trodde jag aldrig innan jag flytta hit.
Vad har du för mobiloperatör:
Halebop
Är du allergisk mot något:
Nej inget
Har du haft sex idag:
Näe
Nästa mål i ditt liv:
Lägga "mitt gamla liv" helt bakom mej.
Hur svarar du i mobil:
Marie
Vad sa den du pratade senast med i telefon:
En massa saker, vad han höll på med och så.....och Puss :-)
Antal sömntimmar inatt:
De blev många i natt...
Sov du ensam:
Ja, som så många nätter.
Tycker du om din pappa:
Sista gången jag träffade han var på Pingstdagen 1969....
Brukar du komma i tid:
Försöker alltid komma i tid, gärna lite före, hatar att komma för sent.
När mår du bra:
Oftast....
När blev du fotad senast:
Ja säg de....de var nog längesen.....nej vänta, Carina fotade mej bla i badet och i bastun i Åre....jojo, de låter de...har inte fått se resultaten än...*S*
Vanligaste färger på dina kläder:
Jeans och röd eller brun tröja
Vad tycker du om fötter:
Tycker om dom....hoppas dom gillar mej också... :-)
Är du smart:
Jag tror de....
Vem/Vilka saknar du just nu:
Daniel
Favoritdryck på morgonen:
Te

Är du blyg:
De beror på situationen....men jag tror inte jag visar de....
Sysslar du med någon sport:
Japp.....för dans räknas väl som sport :-)
Vill du hellre ha mail än brev:
Skulle bli jätte glad åt brev, vore kul som omväxling i räkningshögen.
Tror du på kärleken vid första ögonkastet:
Ja de gör jag nog.
Har du spytt offentligt:
Vad är offentligt?....i en snödriva i Brunflo, var visserligen bara en farbror som såg mej....graviditetsillamående i typ 7 månader....
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv:
Min momma och morfar
Är du nöjd med ditt liv:
Ja de är jag, trots en hel del misstag och annat dumt....men ångrar nästan ingenting.
Om inte, vad vill du ändra på:
Skulle vilja radera in idiot ur mitt liv....han är visserligen borta ur de, men önskar han aldrig dykt upp....
Är du bortskämd:
Har nog alltid varit bortskämd med tid, uppmärksamhet och kärlek, uppväxt hos momma och morfar och inga syskon att konkurrera med.
Tycker du denna utmaning är meningslös?
Säger som Erika:
 -"Utmaning?? ne ja stal den ju" :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback