På resande fot ;-)

Idag har jag inga roliga kommentarer från barna, jag har väl inte lyssnat så hårt på dom, ibland stänger jag bara öronen när dom håller på, de är väl ett sätt att inte bli galen av allt prat, surr, skratt och skrik.....*S*

Den här förmiddagen har jag tillbringat mycket på resande fot, mellan sömmerska (ska hjälpa mej med mina nya brallor), mamma (skulle kolla hennes garderob, kläderna alltså, om de fanns nått att låna), IXO House (julklappar och värmeljushållare), Barnens Hus (julklappar, julklappa, julklappar) och Coop Forum (MAT), sen hem lagom till första barnet kom hem från skolan.

Eftermiddagen blev lite mera som vanligt med middag, disk och sen soffa + TV, och nu sitter jag här en liten stund.

Och i morgon ska jag ta en sväng på stan, sen ska marsvinshemmet städas (tänk att dom inte kan göra de själva!!), och så tror jag att jag ska ta och tömma frysen lite, har en massa bär, och då snackar vi MASSA bär, som jag måste göra nått av, så de får bli lite hallonsylt, jordgubbssylt och kanske en blåbärspaj.

Å jösses vilken intressant blogg de blev, snacka om vardagsbestyr. :-)

Kramen

Kommentarer
Postat av: Jannike

Tack för din jätterara kommentar på min blogg - känns upplyftande vid ev tveksamhet...



Kramar till dig!!

Postat av: Jannike

Tack för din jätterara kommentar på min blogg - känns upplyftande vid ev tveksamhet...



Kramar till dig!!

2008-11-25 @ 19:41:47
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback