Tisdag....och en liten önskelista :-)

....och dagarna går och går....

Kan jag be att få en personlig coach som peppar och får igång mej, och som bankar in i mej att ta vara på alla dagar och inte bara längta framåt eller tänka tillbaka......jag VET att man ska leva i nuet, men jag har så svårt att göra de....och så plötsligt kommer jag på mej att nu har en vecka till gått, och vad har jag egentligen gjort??

Och så vill jag ha en personlig tränare som får igång mej på den punkten också...jag har börjat gå till och från jobbet, och de ska jag försöka fortsätta med, men de räcker inte känns de som.

Och så vill jag ha en personlig meditationslärare, skulle så gärna vilja lära mej meditera, för att rensa tankarna, men när jag satt mej ner och verkligen försökt, och gjort precis som dom säger, och bara försöker ha de där mantrat i huvet så överöser tankarna mej, jag fattar inte hur många tankar som kan trängas i ett huvud samtidigt...*S*...Och tydligen är jag jätte duktig, för jag kan verkligen tänka på flera saker samtidigt, tankarna ligger som en jätte hög på varann i skallen, och vad jag har förstått så är de inte riktigt så de ska gå till....*S*

Snälla lär mej!!!!


                              

Kram

Kommentarer
Postat av: cia

hejsan

titta in här en sväng,hittade lite länkar på syrrans sida som måste spanas in.Ha en fin kväll!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback